کتاب خفگی

Choke
کد کتاب : 2314
مترجم :
شابک : 978-9644084935
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 310
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : جلد نرم
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

جزو لیست پرفروش های نیویورک تایمز

معرفی کتاب خفگی اثر چاک پالانیک

ویکتور مانچینی دانشجوی ترک تحصیل کرده ی رشته پزشکی، ضدقهرمانی برای اوقات به هم ریختگی ماست. خفگی داستان مردی اسیر چنگال اعتیاد جنسی است که روزگارش حول محور خفگی می گذرد. ویکتور برای تامین هزینه های پزشکی مادرش روشی، مبتکرانه برای کلاهبرداری ابداع کرده است. او هنگام غذا خوردن در رستوران های سطح بالا تظاهر به خفگی در اثر گیر کردن لقمه در دهانش می کند. وی سپس به خود اجازه می دهد تا توسط سایر افرادی که نسبت به زندگی اش احساس مسئولیت می کنند، نجات پیدا کند و آنها نیز برای پشتیبانی از وی ، چک هایی برایش ارسال می کنند... خالق اثر، چاک پالانیوک نویسنده ای است با بینشی پیشگویانه که به او نیاز داریم و طنزپردازی است که شایسته او هستیم. خفگی داستان معتادان جنسی، تلاششان برای ترک عادات اجتماعی ناپسند، و معضلات موجود در زندگی شان است.

کتاب خفگی

چاک پالانیک
چارلز مایکل «چاک» پالانیک، زاده ی ۲۱ فوریه ۱۹۶۲، نویسنده و مقاله نویس معروف آمریکایی است. او پس از انتشار رمان باشگاه مشت زنی در سال ۱۹۹۶ شهرت یافت. رمانی که کارگردان معروف، دیوید فینچر بر اساس آن فیلمی با همین نام را ساخت. محل زندگی پالانیک در پورتلند، اورگن واشنگتن است.آثار وی به دو دسته ی تخیلی و غیرتخیلی تقسیم می شوند. تا کنون بر اساس دو اثر از آثار او (باشگاه مشت زنی و خفقان) فیلم ساخته شده است.
نکوداشت های کتاب خفگی
Sheer, anarchic fierceness of imagination . . . [A] raw and vital book.
تصوری انارشیستی و خالص از خشونت. . . کتابی خام و حیاتی.
نیویورک تایمز

قسمت هایی از کتاب خفگی (لذت متن)
خیال بسیار قدرتمند تر از واقعیت است.هیچ چیز کامل تر از تصور شما نیست.زیرا تنها ایده ها ، مفاهیم ، اعتقادات و خیالات نامحسوس ماندگار است.سنگ خرد می شود، چوب می پوسد، مردم می میرند اما چیزهای ظریفی مانند اندیشه، رویا و افسانه همواره ادامه خواهند داشت.اگر شما اندیشیدن مردم ،راهی که آنها خودشان را می بینند، راهی که آنها جهان را می بینند را عوض کنید شما می توانید شیوه ی زندگی آنها را تغییر دهید این تنها چیز ماندگاری ااست که شما می توانید خلق کنید.