کتاب صبحانه قهرمانان

Breakfast of Champions
کد کتاب : 1259
مترجم :
شابک : 978-600-278-114-7
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1973
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز

فیلمی بر اساس این کتاب در سال 1999 ساخته شده است.

معرفی کتاب صبحانه قهرمانان اثر کورت ونه گات

کتاب صبحانه قهرمانان، رمانی نوشته ی کورت ونه گات است که اولین بار در سال 1973 وارد بازار نشر شد. داستان این رمان که بیشتر در شهر خیالی میدلند در اوهایو می گذرد، به ماجرای دو مرد مسنِ تنها می پردازد که سیاره شان در حال نابودی است. یکی از این دو نفر، دووِین هووِر، مردی جذاب است که در حوزه ی معاملات ماشین و مِلک فعالیت می کند اما مشکلات روانی اش باعث شده به این باور برسد که داستانی علمی تخیلی نوشته ی نفر دوم این قصه، یعنی کیلگور تراوت، حقیقت محض است. تراوت که نویسنده ای تقریباً ناشناخته است و در چندین رمان دیگر از کورت ونه گات حضور داشته، همانند پیرمردی دیوانه به نظر می رسد اما در حقیقت، آنقدرها هم دیوانه نیست. با شروع داستان، تراوت به میدلند می رود و در نمایشگاهی هنری، با دووِین هووِر ملاقات می کند؛ ملاقاتی که هووِر را به جنون کامل، نزدیک و نزدیک تر می سازد.

کتاب صبحانه قهرمانان

کورت ونه گات
کورت ونه گات، زاده ی 11 نوامبر 1922 و درگذشته ی 11 آپریل 2007، نویسنده ای آمریکایی بود.ونه گات در ایندیاناپولیس به دنیا آمد و بزرگ شد. او به دانشگاه کورنل رفت اما در ژانویه ی 1943 از تحصیل انصراف داد به ارتش پیوست. ونه گات در نهاد فناوری کارنگی و دانشگاه تنسی به یادگیری مهندسی مکانیک پرداخت.او سپس برای نبرد در جنگ جهانی دوم به اروپا فرستاده شد و در عملیاتی به اسارت آلمانی ها درآمد. ونه گات از جنگ جان سالم به در برد و پس از برقراری صلح، با جین ماری کاکس ازدواج کرد و صاحب سه فرزند شد. این نویسن...
نکوداشت های کتاب صبحانه قهرمانان
Marvelous.
اعجاب انگیز.
New York Times New York Times

Wild and great.
توفانی و فوق العاده.
Publishers Weekly Publishers Weekly

One of Kurt Vonnegut's most beloved novels.
یکی از محبوب ترین رمان های کورت ونه گات.
Biblio

قسمت هایی از کتاب صبحانه قهرمانان (لذت متن)
ماهیت ایده اصلا اهمیت نداشت. دوستان با دوستان خود موافقت می کردند تا دوستی خود را ابراز کنند. دشمنان با دشمنانشان مخالفت می کردند تا دشمنیشان را نشان دهند.

با این اتفاق هایی که می افته، فکر می کنم شخصیت کتابی هستم که نویسنده اش می خواد انسانی رو به تصویر بکشه که همیشه در رنجه.

معلومه که خسته کننده اس، این که مجبور باشی توی جهانی که قرار نبوده معقول و منطقی باشه، همیشه از عقل و منطقت استفاده کنی.