کتاب رگ یابی

Trainspotting
کد کتاب : 15143
مترجم :
شابک : 978-9644084744
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 470
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب رگ یابی اثر اروین ولش

رگ یابی داستان عده ای از جوانان تزریقی،الکلی و خلافکار ادینبروی دهه ی هشتاد است که در قالب داستان های کوتاه به هم متصل از زبان راویان مختلف روایت می شود. جالب اینکه نسخه سینمایی اثر،اگر چه محبوبیت بسیار زیادی بین مخاطبان کسب کرد،به زحمت حتی نصف شخصیت ها و ماجراهای کتاب را پوشش می دهد؛از این رو خواننده ی کتاب،با شرح به مراتب مفصل تری از فیلم سینمایی trainspotting رودررو خواهد شد.

کتاب رگ یابی

اروین ولش
اروین ولش (به انگلیسی: Irvine Welsh) رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس و نویسنده داستان‌های کوتاه اهل کشور اسکاتلند است.اولین رمانش را با عنوان رگ‌یابی (به انگلیسی: Trainspotting) در سال ۱۹۹۳ نوشت و از آن پس تا به امروز هشت رمان منتشر کرده‌است. وی جدای رمان به نمایشنامه و فیلم‌نامه‌نویسی نیز علاقه دارد.
قسمت هایی از کتاب رگ یابی (لذت متن)
وقتی مواد می زنی، تنها چیزی که نگرانشی مواد زدنه. وقتی موادو می ذاری کنار، باید نگران هزار تا چیز دیگه م باشی. پول نداشته باشی. نمی تونی بری بار مشروب بخوری؛ پول داشته باشی، اون قده می خوری تا جونت در بیاد؛ با هیچ دختری آشنا نشی، سرت بی کلا می مونه؛ با یکی آشنا بشی، زندگی تو جهنم می کنه و اجازه نداری یه نفس راحت بکشی. یا باید اونو انتخاب کنی یا این که گند بزنی تو رابطه و عذاب وجدان بگیری.