کتاب داستان های ژاپنی

Japanese stories
کد کتاب : 39086
مترجم :
شابک : 978-6004055758
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 194
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب داستان های ژاپنی اثر مجموعه ی نویسندگان

کتاب داستان های ژاپنی مجموعه ای متنوع، هیجان انگیز و خارق العاده است که تعدادی از بهترین داستان های ژاپنی را به مخاطبین عرضه می کند.
این کتاب که توسط "محمود امجدی" و به همت نشر "ثالث" ترجمه و گرداوری شده است تعدادی از نوشته های ادبی نویسندگان مشهور ژاپنی را به مخاطبین فارسی زبان ارائه داده است.

این کتاب حاوی داستانهایی از نویسندگانی است که قبلا برای خوانندگان فارسی زبان کاملا شناخته شده بوده اند - مانند موراکامی. همچنین نویسندگان جدیدی نیز در این کتاب معرفی شده اند.

هاروکی موراکامی (متولد 12 ژانویه 1949) نویسنده ی مشهور ژاپنی است. رمان ها ، مقاله ها و داستان های کوتاه وی به 50 زبان مختلف ترجمه شده اند.
همچنین آثار او در میلیون ها نسخه به فروش رفته اند.
وی برای کارهای خود جوایز زیادی دریافت کرده است ، از جمله جایزه گونزو برای نویسندگان جدید ، جایزه جهانی فانتزی ، جایزه داستان کوتاه بین المللی فرانک اوکانر ، جایزه فرانتس کافکا و جایزه اورشلیم.

کتاب داستان های ژاپنی

قسمت هایی از کتاب داستان های ژاپنی (لذت متن)
"کیکو" هم خندید. در این لحظه، تصویر نقاش جوان در ذهنش شکل گرفت اما به نظرش بسیار کوچک و خیلی دور آمد. کیکو در کنار مرد جوان تا ایستگاه راه آهن قدم زد. برای اولین بار بود که این چنین در کنار یک مرد قدم می زد. مرد جوان قدم های بزرگی برمی داشت و گاه کیکو باید کمی می دوید تا به او برسد. فکر کرد: (اگه با او ازدواج کنم، همیشه باید این جوری قدم بزنم) و...