کتاب مجموعه جان استن بک

John Steinbeck
(7 جلدی)
کد کتاب : 17620
مترجم :

شابک : 917-0870000002
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1330
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 7

معرفی کتاب مجموعه جان استن بک اثر جان اشتاین بک

مجموعه جان استن بک دربرنداره هفت جلد از کتاب های این نویسنده قرن بیستم آمریکا تحت عناوین اسب سرخ، دره دراز، مروارید، مرگ و زندگی، راسته کنسروسازان، روزگاری جنگی در گرفت و اتوبوس سرگردان به ترجمه سیروس طاهباز، محمدرضا پورجعفری و سعید ایمانی است؛ این اثر را موسسه انتشارات نگاه به چاپ رسانده است.
“اسب سرخ” چهار داستان متفاوت از زندگی در ایالات جنوبی آمریکا را در خود جای داده، “دره دراز” که یکی از بهترین آثار نویسنده است پنج داستان مجزا از زندگی انسان هایی فراموش شده در حاشیه ای ترین شهرهای آمریکا را روایت کرده، “مروارید” از صیادی فقیر حکایت دارد که از راه صید مروارید روزگار می گذارند، “مرگ و زندگی” مجموعه داستانی از ادبیات پراکنده نویسنده است، “راسته کنسرو سازان” از وضعیت کارگران آمریکا می گوید که با وجود شکست های زندگی شان دمی شادی را غنیمت می دانند، “روزگاری جنگی در گرفت” در حال و هوای سربازان آمریکا در جنگ جهانی دوم به سر می برد و “اتوبوس سرگردان” نیز مثل اغلب آثار جان استن بک به جامعه فرودست آمریکا می پردازد و تصویری از جامعه طبقاتی آمریکا ارائه می دهد.

کتاب مجموعه جان استن بک

جان اشتاین بک
جان ارنست استاینبک جونیور، زاده ی ۲۷ فوریه ۱۹۰۲ - درگذشته ی ۲۰ دسامبر ۱۹۶۸) که در منابع فارسی بیشتر با نام جان اشتاین بک شناخته می شود، یکی از شناخته شده ترین و پرخواننده ترین نویسندگان قرن بیستم آمریکاست. پدر جان، خزانه دار و مادرش آموزگار بود. پس از تحصیل علوم در دانشگاه استانفورد، در سال ۱۹۲۵ بی آنکه دانشنامه ای دریافت کرده باشد، دانشگاه را رها کرد و به نیویورک رفت. در این شهر خبرنگاری کرد و پس از دو سال به کالیفرنیا برگشت. مدتی به عنوان کارگر ساده، متصدی داروخانه، میوه چین و... به کار پرد...